Skip to content

When in Cluj

September 24, 2012

Sunt rupt de oboseală, având în considerare că mi-am petrecut ziua prin autocare. Îmi pare nespus de rău că nu am avut timp să văd mai bine Clujul, dar m-am mulțumit cu o plimbare prin zona centrală. Sigur că am uitat să scot camera și să filmez sau măcar să trag o poză, numai că eram cu mintea fixată pe întâlnirea plăcută cu cei de la Finmouse, oameni despre care pot spune cu toată încrederea că au înțeles ce înseamnă profesionalismul. Kudos lor pentru asta!

Ultra-fucking-PS: Mâine am toată ziua la dispoziție pentru scris, job related. Trebuie să termin un review și să încep un altul, însă promit că pe seară îmi găsesc timp să scriu câte ceva despre Hanni El Khatib. Până una alta, You Rascal You

Link: http://jumpingelectron.com/

From → Indie Game

8 Comments
  1. Nu pot acum sa vad filmul (am rezoane serioase :P), dar ma uit mai la noapte cand se face si la mine in cap zi. Dar voiam sa zic ca eu-mi facusem idee (auzind de electron instabil pe FB) ca esti fizician si te-au trimis de la mothership sa dai cu tarnacopul si sa contribui la civilizatie pe la cine stie ce instalatie futurista din Cluj. Desi ma intrebam, la fel de inutil, de ce nu te-au trimis la Magurele. Acum ca am apasat botonu' si am vazut linkul, sunt mult mai incantat! Caut linkul de download pentru iOS :D. Pare genial! Da' nu-i asa ca nu-i inca gata? Si pot sa caut sa-l descarc pana imi creste barba? (nu ca n-as avea timp ca-mi transfer ditai folderul de WoW pe computerul de acasa si mai trebuie sa instalez si MoP -> il am deja, il am, il am!! YAYAYAYAY! AJUTA SA FACI OCHI DULCI LA VANZATOARE)

  2. Pai nu se opreste aici “aventura” lor indie. Lucreaza de zor la o versiune pentru iOS si sunt sigur ca o sa le iasa foarte bine. Mai multe detalii si discutii pe larg voi scrie pentru revista.

    PS: Am dat jos filmul, aveam niste cearcane de bolnav de cancer, lucru care nu-i exclus.

  3. io nu pricep nimic 🙂
    dar na nu-i nimic nou in asta.
    e dragutica melodia insa.
    cat despre cluj… n-am cuvinte
    nici de lauda nici de dezaprobare.
    doar ca e al dracu de departe
    n-a meritat 8 ore dus 8 ore intors pt 3 partide de sex c-o profa…

  4. Mda, dar in afara cazului in care mai exista revista de vanzare la sfarsitul lui Octombbrie, n-am sa pot citi. Desi am de gand sa cer niste hrean din Bucuresti (ca pun muraturi candva luna viitoare) si am sa cersesc si un Level :D. Chiar admiram ca pentru unul departe de Romania am extrem de multe numere 😀

  5. P.S: Hai mai ca aratai infloritor!

  6. Cred ca o gasesti. Astazi trebuie sa iasa pe piata.

  7. tag, you're it. te-am gasit si io panicat dupa ce vechea locatie dadea eroare.

  8. Muhaha! Still here! >:)

Leave a Reply

