Skip to content

LNSP si dilema postului de radio

September 27, 2012

Late. Night. Short. Post. Suficient de clar?

Astăzi seară m-am bucurat de o plimbare nocturnă cu mașina, alături de doi buni prieteni. De fapt, am să reformulez ultima parte a frazei: alături de cei doi prieteni. Până la urmă, îți trebuie mai mulți? Ce-ai putea să faci cu 10 prieteni, de exemplu? O echipă de fotbal? O fabrică de conserve? Fuck that shit. Lumea nu mai cumpără conserve ca pe vremuri. Sunt atât de obosit încât nu am nevoie de narcotice pentru a-mi pierde logica.

Știți de unde am aflat eu de melodia asta? Din Grand Theft Auto 4. Era la radio, într-un joc. Voi de câte ori o ascultați difuzată pe un post de radio românesc? Ăia mai proști o să râdă de mine că ascult radio. Eram pe 89.9 FM când vă deveneam tată. Nasol, nu?

Ce-i drept, radioul românesc e de tot căcatul. Zu e un șanț audio penibil și cocălăresc, Guerilla transpiră niște figuri hipstericești, Kiss = Zu , iar Europa FM nu are farmec dacă nu e ascultat în mașină. Magic are licență pentru numai 10 melodii, deci iese din ecuație. Alte frecvențe nu mai știu, fiindcă posturile de știri și cele bisericești nu mă încântă, absolut deloc.

Vreau un radio care să difuzeze toată ziua partide de pescuit, descrise în amănunt. That would be AWESOME!!! Radio ” Plută “.

From → Pop Attack

5 Comments
  1. berner and juisy j – certified freaks drugs.
    am s-o pun la mine
    aia trebe vazuta prima data
    apoi vazuta/ascultata cu 2 extasy la bord.
    apoi treita.
    deci plm…

    asculta radio rock.
    rock city sau nush cum ii zice.
    numa rock, d-asta linistit. niste chitari, niste tobe, fara oracaieli, vara boraturi de sange.

    cat despre smashing pumpkins nu-mi place decat bullets and butterfly wings.
    insa iti recomand o melodie superba
    din filmul “spun”



    de unde plm fac rost de un extasy?

  2. Pai ascultand “dinamismul” si “spiritul inovator” al radiourilor romanesti (incununate de umor de clasa a X-a din ala cu glumite stil pasta de dinti pe clanta vecinului) as zice ca descrierea partidei de pescuit imi da fiori de excitare pe sirea spinarii 😀

  3. bai, da` toti rasuciti cutitul in rana in ultima vreme.. ca io, crescut in tulcea si plimbat de taica-miu cu vapoarele in delta in fiecare vara, am un junghi la inimioara ca de vreo 10 ani n-am mai prins o partida cum trebuie.. de pescuit zic :((

    cat despre radiouri..cand sunt on-the-move prefer sa ascult realitateafm, macar aud niste oameni vorbind.. chiar daca sunt pro-usl :)) acasa in schimb mai ascult radiouri straine in winamp, la noi nu imi place muzica..

    ps: vezi mane ca daca tastez doar “goingpulp.com”, cum se face cam pt orice site, da eroare 404, patesc mereu ca uit.. trebuie sa redirectezi goingpulp.com la http://www.goingpulp.com, faci asta ori in cpanel, ori in webmaster

  4. Dude, am setat de ziliarde de ori pana acum treaba asta, merge 24 de ore si pe urma epic fail. Google shnoodle! Bleah!

  5. vreau sa fiu actionar la radio pluta, pi buni. da de radiourile sibiene, alea doua, ce parere ai? Sibiu,cel mai ciumeg oras din tara, capitala culturala, locu unde te impiedici in fiecare zi de un festival….are doua posturi radio de manele. plm

Leave a Reply

